Mindsonar voor het verbeteren van resultaatgerichtheid 19-3-2015 14:48

  

MindSonar®

Analyse instrument bij werving en selectie, vertrekpunt bij individuele coaching, cultuur verandering, teamontwikkeling en outplacement. Een overzichtelijke weergave van hoe mensen denken, welke drijfveren actief zijn en welke maatstaven gelden, in een gegeven context.


lees verder...
Trainer/coach/advies in Communicatie, Commercie, Sociale innovatie 15-10-2014 9:54

Op alle niveaus in de organisatie vaardigheden ontwikkelen en borgen in een passende ondernemingscultuur is significant meerwaarde creëren voor uw klanten. Investeren in organisatiecultuur en in vaardigheden biedt u de mogelijkheid om de resultaten van het managementteam te verbeteren en de betrokkenheid van medewerkers te vergroten.  

lees verder...
In het leven en ook in de taal zijn nuances alles 17-7-2014 12:24

Taal is een belangrijk instrument waarvan wij ons bedienen als wij in contact treden met andere mensen. Als wij opgroeien leren wij de betekenis van woorden en gaandeweg breidt ons vocabulaire zich uit en verandert met de komst van nieuwe generaties. Iedere dag zijn wij druk met taal, we leren het Algemeen Beschaafd Nederlands, we hanteren schrijftaal, spreektaal, straattaal, e-taal, nieuwe generatie taal, managementtaal, dialecten, invloeden van vreemde talen en dialecten in vreemde talen.   Wat mij opvalt is dat mensen taal zo verschillend en vooral willekeurig toepassen...
lees verder...
Commercieel vermogen mee laten groeien met veranderend consumentengedrag 5-2-2013 16:26

De consument is kritischer, weegt langer af, is goed geïnformeerd en heeft alternatieven. Dat verandert de rol van adviserend en verkopend personeel.
lees verder...
Management is de dingen goed doen, leiderschap is de goede dingen doen... 2-2-2010 15:12

Mag je van een manager verwachten dat hij zich leider toont en mag je van een leider verwachten dat hij zaken managed?  Wat maakt de veronderstelde symbiose van beide rollen zo ingewikkeld Had het een diepere reden dat een bekende Nederlandse zorginstelling ervoor koos om een volledige managementlaag weg te saneren waarbij zij ook nog beter ging functioneren... 
lees verder...
Crucial Conversations als het er echt om gaat... 19-1-2015 15:51

Crucial Conversations, een boek voor leidinggevenden en medewerkers die in hun werk te maken hebben met gesprekken die beantwoorden aan de in het boek omschreven criteria; 'tegengestelde meningen', 'er staat veel op het spel' en 'hoog oplopende emoties'.    

 
 


lees verder...
NPS score 15-10-2014 10:26

2Explore training & coaching werkt met de methode Netto Promotor  Score.  De methode Netto Promotor Score is e en modern en krachtig instrument waarmee de tevredenheid van deelnemers in kaart wordt gebracht met 2 vragen.  

lees verder...
Resultaatgericht verkopen 29-11-2012 12:29

lees verder...


 
   
 
view this site in English © 2010  2Explore training & coaching